Kasım Ayında Tüketici Alışverişi Artıyor
E-ticaretin yoğun dönemlerinden biri olan kasım ayı öncesinde tüketiciler alışveriş sepetlerini dolduruyor. Elektronik ürünler ve kozmetik ön planda. kasım alışverişi
Ahenk Bayazıt / İSTANBUL – E-ticaretin en yoğun dönemlerinden biri olan kasım ayı öncesinde, tüketiciler alışveriş sepetlerini dolduruyor. Müşteriler, alışverişte güven, hız ve tasarruf arayışında. Bu dönemde en çok ilgi gören ürünler arasında elektronik cihazlar, kozmetik ve ev yaşam ürünleri yer alıyor.
Hepsiburada, bu yıl 10. yılını kutladığı ‘Efsane Kasım’ kampanyası öncesinde, tüketicilerin indirimlere olan yaklaşımını araştırdı. Araştırma sonuçlarına göre, tüketicilerin %90’ı kasım ayında alışveriş yapmayı planlıyor. %75’i indirim görünce beklemeden alışveriş yaptığını belirtirken, %55’i sık kullandığı ürünleri stokladığını, %45’i ise bu dönemi yüksek fiyatlı ürünleri almak için değerlendirdiğini ifade ediyor.
Hepsiburada, bu yılki kampanya döneminde 600 milyon ziyaret ve 50 milyonun üzerinde ürün siparişi bekliyor. Şirket, indirimlerle 10 milyar TL’lik hane tasarrufu hedefliyor. Ayrıca, ‘Peşin Fiyatına 10 Taksit’ ve ‘Daha Ucuzunu Bulursan Farkı İade’ garantisi sunarak ödeme kolaylığı sağlıyor.
Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, “Efsane Kasım, sadece bir indirim dönemi değil; ihtiyaçların giderildiği, planlı bir finansal stratejinin uygulandığı bir alışveriş dönemi haline geldi” dedi. Gökçetekin, bu yıl 4 milyon kupon ve sepet indirimleriyle, 50 milyondan fazla ürün siparişi ve 600 milyon ziyaret beklediklerini vurguladı.
KOBİ’ler için de büyük fırsatlar sunan Efsane Kasım, Hepsiburada ekosisteminin kalbinde yer alıyor. Gökçetekin, KOBİ’ler, kadın girişimciler ve yerel üreticilerin dijital ekonominin önemli aktörleri olduğunu belirtti.
Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, Efsane Kasım’ın kalıcı bir alışveriş refleksi haline geldiğini ifade etti. Müşterilerin ürünlerini ekimde sepete ekleyip kasımda fırsatı beklediğini belirten Özgün, bu yıl 120 bin cep telefonu, 80 bin laptop ve 500 bin cilt bakımı ürünü siparişi beklediklerini açıkladı.
İlgili Haberler: Türkiye İş Bankası, aktif büyüklüğünü 4,2 trilyon TL’ye · Bakan Şimşek: Dezenflasyon Süreci Devam Edecek